mono

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 21 Lut 2005, 13:29:39 CET

Witam

Zachęcony artykułem na 7thGuard wrzuciłem sobie poldek -i mono* no i patrzę:

[czarny w kacper czarny]$ monodevelop
which: no mozilla in
(/bin:/usr/bin:/usr/bin/X11:/usr/X11R6/bin:/usr/local/bin:/opt/X11R6/bin:/usr/bin:/home/users/czarny/bin:/opt/cdk4avr/bin)
Cannot find mozilla installation directory. Please set MOZILLA_FIVE_HOME
to your mozilla directory

Pomogło zrobienie symlinka do mozilla-firefox i ustawienie tego
cholernego MOZILLA_FIVE_HOME na /usr/lib/mozilla-firefox.

Swoją drogą, to monodevelop jest tak tendencyjne, że mozilla only, żadna
inna przeglądarka?? Jeżeli tak, no to zależność trza dodać.

Pozdrawiam
Cz w rny