mozilla-firefox

Pon, 21 Lut 2005, 13:43:00 CET

Tomasz Witek wrote:

> ???? SOA#1 z Evolution.

To co zrobic, by gdy odpalasz zdalnie mozille (na zdalnej maszynie, z
ustawionym DISPLAY) rzeczywiscie odpalila sie zdalnie, a nie odpalila nowe
okno _lokalnej_ (tam, gdzie Xserwer) mozilli ?
Plik, ktory ma wyswietlic, jest na zdalnej maszynie, nie na lokalnej...

U mnie akurat poszlo o pine'a ZTCP.

  phone (48)(58) 347 14 61