postfix

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 21 Lut 2005, 23:56:23 CET

On Monday 21 of February 2005 22:33, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> W test/ lezy postfix-2.1.5-4 (skonsolidowany z nowym mysql-em).

Tyle że po upgrade mysqla trzeba postfiksa zrestartować. Przed restartem do
logów pisał:
Feb 21 23:24:32 serwerek postfix/smtpd[12919]: fatal: load_library_symbols:
dlopen failure loading/usr/lib/postfix/dict_mysql.so: libmysqlclient.so.12:
cannot open shared object file: No such fileor directory

No chyba że restart postfiksa zbiegł się w czasie z czymś innym, sam nie wiem
ale warto to rozpatrzyć.

> Jesli ktos uzywa postfiksa z IPv6, to prosze o sprawdzenie, czy zadna
> funkcjonalnosc nie zaniknela (wyleciala biblioteka libinet6).

Na pierwszy rzut oka nie tzn. przyjmuje maile po IPv6 z zewnątrz, nie wiem czy
wysyła bo nie za bardzo mam jak sprawdzić.

Tomek