Eclipse - nowy plugin

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Wto, 22 Lut 2005, 00:48:57 CET

On Mon, 21 Feb 2005 22:13:53 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał(a):

> Nie warto. Jak chcesz porządne IDE do Javy to Intellij Idea.

B.dobry też jest NetBeans, jest darmowy.

IntellijIDEA jest może lepsze, ale niestety to jest komercyjny soft. Tyle
że z tym mam 1 problem:
Przy starcie wypisuje mi takie coś:

Warning: Cannot convert string
"-b&h-lucida-medium-r-normal-sans-*-140-*-*-p-*-iso8859-1" to type
FontStruct

Przez to brzydko wyglądają czcionki w menu i innych elementach programu.
Wiesz może jak toto poprawić?

Z netBeansem nie ma najmniejszych problemów.

Pozdrawiam PawciooS