irssi.spec - snap nie buduje się...

Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz paszczus w newelski.com
Wto, 22 Lut 2005, 12:50:00 CET

Adam Nowotny napisał(a):

>Dnia poniedziałek 21 luty 2005 22:08, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz napisał:
>[..]

>DEVEL jest od eksperymentow, nie HEAD

Nie ma nawet zrodel od HEAD... jedynie na distfiles (uff)...
Pozatym myslalem, ze skoro jest snap to wypadaloby go nieco odswiezyc...

btw: A wiec co z tym budowaniem? Chodzilo o "moje" irssi czy domela?
Pozdrawiam.