irssi.spec - snap nie buduje się...

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 22 Lut 2005, 17:58:06 CET

On Tuesday 22 of February 2005 12:50, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:
> [...]

chodzilo mi tylko o to, ze sie nie buduje, bez aluzji do commit-ow.
zauwazylem, ze u mnie nie propaguje sie -DHAVE_CONFIG_H przy budowaniu
przez co nie wlacza sie config.h z odpowiednimi definicjami,

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)