Eclipse - nowy plugin

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Śro, 23 Lut 2005, 10:20:18 CET

On Tue, 22 Feb 2005 20:17:38 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał(a):

> Właśnie porównałeś przerdzewiały rower do Ferrari. Fakt, rower jest za
> darmo :-P

:D

> W JDK masz katalog jre/lib/fonts, tam są te fonty.

Te czcionki są tam wręcz takie same, ale naprowadziłeś mnie na rozwiązanie.
Otóż nie ma takiego fontu:

$ pwd
/opt/IntelliJ-4.5.3/jre/lib/fonts
$ grep -ri lucida-medium fonts.dir
$

ani tu:
$ pwd
/usr/lib/java/jre/lib/fonts
$ grep -ri lucida-medium fonts.dir

W obu przypadkach zamiast lucida istnieje: lucidasans-medium*

i to był klucz do rozwiązania. W /opt/IntelliJ-4.5.3/jre/lib/font.properties
zmieniam wszędzie lucida na lucidasans i poszło ładnie.

Może ty masz takie czcionki lucida-medium-* ?? Możesz podać jaką masz
czcionke w File -> Settings -> Appearance ? Bo ja mam tylko Lucida Sans
Regular i wielkość 12 - wszystkie inne są postrzępione :/ Ale przynajmniej
ta dobrze wygląda. A ty jakie masz ustawienia ?

Pozdrawiam PawciooS