Fwd: J2ME WTK 2.2 a PLD

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Śro, 23 Lut 2005, 19:13:02 CET

On Wed, Feb 23, 2005 at 12:00:50PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> java-sun-jre-1.5.0-0.1
> java-sun-1.5.0-0.1
[jkoszuk w rlyeh jkoszuk]$ rpm -qa | grep java
java-sun-jre-tools-1.5.0_01-1
java-sun-jre-1.5.0_01-1
java-sun-1.5.0_01-1
java-sun-tools-1.5.0_01-1

> mozesz porownac to z tym ?:
>
> [ciach]
> Select a choice [0-1]: 0
> Checksumming...
>
> Extracting the installation files...
Do tego miejsca tak samo. Dalej informuje, że wszystko dobrze poszło.

Jesteś pewien, że dobrze się ściągnęło? Pytam, bo miałem kiedyś taką
sytuację, że jakieś urządzenie w mojej sieci przekłamywało pakiety. W
związku z czym udawało się ściągać różne rzeczy, tyle, że pliki były
uszkodzone.

ping -s 1400 pomógł mi namierzyć problem (oczywiście to może być w tym
momencie zupełnie bez związku)

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711