Eclipse - nowy plugin

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Śro, 23 Lut 2005, 23:28:47 CET

On Wed, 23 Feb 2005 22:27:44 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał(a):

> Przepraszam, trochę wprowadziłem cię w błąd. Fonty z JDK mam, ale nie są
> podłączone do font serwera. Tak naprawdę mam tak:

To skąd je bierze ? ;)

[ciach]

> ./100dpi/fonts.dir
> ./100dpi/fonts.alias-save
> ./100dpi/fonts.alias.X11-fonts-100dpi-ISO8859-1
> ./100dpi/replaced-by-ttf-from-j2sdk/fonts.alias
> [misiek w wieszak fonts]$ grep -- '-b&h-lucida-medium-r-normal-sans-'
./100dpi/fonts.dir

[ciach!]

Mam wszystko tak jak Ty, z jednym wyjątkiem:

> ./100dpi/replaced-by-ttf-from-j2sdk/fonts.alias

Możesz podać co to za ścieżka ? Bo może tego u mnie brakuje ? Tj. rpm -qf
wyżej wymienionej ścieżki.

I jeszcze poproszę o informację jak masz w xorg.conf w sekcji "Files" bo
zauważyłem że są 2 metody podawania ścieżek:

1) Własnoręcznie podawanie ścieżek do fontów (kolejność ma znaczenie - tak u
siebie zauważyłem)
2) Podanie ścieżki do XFontServera.

i ja mam tak że własnoręcznie wybieram kolejność wyświetlania czcionek.

albo jak to możliwe lepiej wystaw gdzieś cały xorg.conf bo zależy mi na tym,
żeby czcionki nie były poszarpane :/ Wszędzie mam poprawne, tylko nie w
Idea i ja nie rozumiem tego.

Mój xorg.conf:
http://klub.chip.pl/pawcio_s/linux/xorg.conf

Pozdrawiam PawciooS