vfmg i aplikacje kde

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 23 Lut 2005, 22:56:12 CET

On Tue, Feb 22, 2005 at 21:32:27 +0100, Krystian T wrote:

> aplikacji KDE. Nie bardzo wiem co to %m oznacza, ale albo pliki desktop
> do poprawki (usunięcie %m), albo vfmg należałoby nauczyć co to jest %m.

Ja też nie bardzo wiem, co to %m oznacza, ale w freedesktop tego nie
znalazłem. Nie wtedy, gdy pisałem vfmg - jeśli jest w nowej wersji
standardu to proszę o info, na razie nie mam czasu zająć się projektem,
gdyż oczekiwaną przeze mnie funkcjonalność już posiada.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/