Eclipse - nowy plugin

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Czw, 24 Lut 2005, 01:48:49 CET

On Wed, 23 Feb 2005 23:38:26 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał(a):

> Moim zdaniem z tego pakietu, który podałem w poprzednim mailu.

Zauważyłem ciekawą rzecz:

Gdy wrzucę czcionkę do IntelliJ/jre/lib/fonts/ i przebuduje dla tego
katalogu fonts.dir to czcionka pojawia sie w ustawieniach i nie jest
postrzępiona. Czyli program odczytuje czcionki z systemu (ale je jakby
psuje), a gdy wrzuce do katalogu jak wyżej to jest dobrze.

Dodałem sobie czcionkę i teraz wygląda o wiele lepiej :) Nareszcie można
wygodnie pracować.

> http://michal.waw.pl/worek/X.org/

Dziękuje za pomoc... tu miałem jedną dziwną ścieżke...

Pozdrawiam PawciooS