STBR-AC knoda.spec pls

Czw, 24 Lut 2005, 08:39:14 CET

On Wednesday 23 of February 2005 16:57, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> STBR niewiele daje, jesli nie jest to uwidocznione w zaleznosciach
> (nic nie zmusza upgrejdujacego hk_classes do upgrejdu knoda).

Tego nie można było przewidzieć (chyba?) w momencie gby było hk_clases i knoda
w wersjach 0.7 i nic się na to nie poradzi.
Mi chodzi o to aby była też knoda-0.7.2 skoro na ftp jest hk_classes-0.7.2
To co z tym puszczeniem na buildery ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright