Single sign-on i kerberos w AC

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Czw, 24 Lut 2005, 13:18:11 CET

Dnia 24-02-2005, czw o godzinie 00:13 +0100, Grzegorz Konopko
napisał(a):
> Nie widzę zainteresowania tą łatką a ja sam nie chcem rozwalać takiego pakietu
> jak ukochany przez niektórych mutt. Bez problemu póki co mogę dodać ją na
> branchu DEVEL jeśli się nakłada. Jak ktoś potestuje to się zobaczy.
Ok - dzięki. Patcha na mutt'a wysłałem do nich na listę devel - zobaczę
co oni na to powiedzą. W najbliższym czasie zamierzam jeszcze
skerberyzować parę usług w PLD i pewnie podrzucę parę poprawek z tym
związanych (na razie udało mi się poprawić i zbudować
apache-mod-auth-kerb - mogę się już logować do aplikacji www przez
firefox'a/epiphany za pomocą ticket'ów kerberos'a). Może napiszę jakieś
małe howto odnośnie "single sign-on" w PLD, to może trochę więcej osób
zacznie tego używać.

--
mrk