pldconf

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 26 Lut 2005, 13:39:13 CET

On Saturday 26 February 2005 12:52, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:

> A wlasnie, ze nie! On szuka jakiegos edytora, wystarczy, ze da sie
> export EDITOR=nazwa... nie koniecznie chcemy miec vim`a w systemie!

Czy, jeżeli nie znajdzie $EDITOR, to robi fallback na vim, czy nie?
Czy jeżeli nie znajdzie vima to się po prostu nieelegancko wykłada, czy też
informuje 'zadeklaruj se EDITOR' ?

Bardziej ogólnie: takie dylematy, jak powyższy - przewijają się od czasu do
czasu na tej liście. Problem tkwi tutaj u podstaw - w załozeniach
dystrybucji: wspieramy fallback, czy nie?
Przy okazji - inny dylemat - dajemy w pakietach domyślnie
suida, czy dajemy bannery z odpowiednia informacją?[1]
Warto byłoby takowe załozenia sformułować/odświezyć.

--
Adam Gorzkiewicz

[1] Osobiscie jestem za drugim rozwiązaniem - niestdetry - z przykrością
stwierdzam, że to, co swego czasu zachęciło mnie do używania pld - teraz jest
ważone lekce (w imię .... wygody, ignorancji, wtf?).

--
Adam Gorzkiewicz