kdebluetooth

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 27 Lut 2005, 16:57:17 CET

Chcialem doprowadzic ten spec do takiego etapu, że się zbuduje, ale...
Nie znalazłem wersji dla aktualnego kde, wiec znalazlem tylko snapy z drzewka
unstable. I tutaj z budowaniem jest problem.

qttylock.cpp: In member function `bool QTTYLock::testLock()':
qttylock.cpp:180: error: `emit' undeclared (first use this function)
qttylock.cpp:180: error: (Each undeclared identifier is reported only once for
   each function it appears in.)

Ja do tego pliku dodalem: #include <qmenubar.h> to czepia sie braku `error'
W QT nic nie programowalem jeszcze, wiec za bardzo nie wiem jak to ugryźć.
Generalnie emit error() to funkcja i inne zrodla ktore ja zawieraja w innych
programach nie wymagaja dodatkowych naglowkow include.

Any ideas?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics