oo-1.1.4

Nie, 27 Lut 2005, 22:59:07 CET

On Sunday 27 of February 2005 22:49, Krystian T wrote:

> Może i błąd, ale dzięki niemu oo mi zaczął działać ;)
Niestety to nie niewiele pomoże w usuwaniu błędu.

> Hmmm. Nie wiem czy się nie pogubiłem w tych nawiasach i warunkach, ale
> wygląda mi, że powinno u mnie ustawić $icons_set="gnome"
> Czyżby mój problem polegał na nieuruchomieniu po instalacji ooo-wrapper?
Uruchamiając np. oowriter czy oocalc uruchamiasz tak naprawdę ooo-wrapper.
Podorzucaj w ooo-wrapper różne printy tu i ówdzie to się dowiemy dlaczego nie
ustawiło icons_set na gnome.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/