pldconf

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 28 Lut 2005, 10:36:30 CET

On Sat, Feb 26, 2005 at 02:15:27PM +0100, Tomasz Rutkowski wrote:

> U mnie nie było ani vim, anie zmiennej $EDITOR
> i przy instalacji poinformował mnie że nie mam vim-a oraz żebym ustawił
> zmienną $EDITOR (mniej wiecej, pisze z pamięci).
1. pldconf sprawdza czy zmienna $EDITOR jest ustawiona;
2. jeżeli nie, szuka vim;
3. jeżeli nie ma zgłasza komunikat;

/usr/share/pldconf/pldconf_functions (automatycznie dołączany):

[ -z $EDITOR ] && {
	which vim 1>/dev/null && export EDITOR=vim || {
		echo "Run export EDITOR=your_editor and set it in pldconf -> Other";
		exit;
	}
 }

Problem dotyczy jedynie modułu install_pld.sh - tam się pojawiało vim
zamiast $EDITOR. Poprawione w svn.

Karol