apache1-mod_suphp.spec

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 28 Lut 2005, 20:12:55 CET

Adam Gołębiowski wrote:

> Wrzucone do cvs i posłane na buildery, dzięki.

po upgradzie php przestal dzialac ;) przy zainstalowanym rownoczesnie
php-cli i php-cgi (penie zalezy od kolejnosciinstaloania pakietow, nie
sprawdzalem) zmienil mi link php -> php.cgi na php -> php.cli, i proba
wejscia na strone konczy sie error500 a w logach premature end of
script. w zalaczniku maly patch, ktory poprawi ten problem.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl