apache1-mod_suphp.spec

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 28 Lut 2005, 22:13:16 CET

Adam Gołębiowski wrote:

> Także commitnięte. Zerknij czy wszystko jest ok, popchnie się do ready.

cvs server: move away apache1-mod_suphp.conf; it is in the way
C apache1-mod_suphp.conf
cvs server: move away apache1-mod_suphp.logrotate; it is in the way
C apache1-mod_suphp.logrotate

ale pakiet sie zbudowal (te pliki mialem swoje w rpm/SOURCES) i dziala
bez problemu

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email