libAfterImage vs AfterStep/libAfterImage

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Pon, 28 Lut 2005, 22:36:30 CET

Jest sobie taka biblioteka rozwijana na potrzeby AfterStep, zwie sie
libAfterImage (sluzy do rendeowania grafiki). Jest ona dolaczona do
dystrybucji AfterStep (w zrodlach), ale jest rowniez wydzielona i
dostepna osobno

http://afterstep.sourceforge.net/afterimage/afterimage.php

libAfterImage moze byc uzyte w kompilacji aterm (napewno 1.00.beta2, nie
spraawdzalem wczesniejszej) dodajac support dla obslugi obrazkow, wiec
pomyslalem, ze sie pobawie bo bylem ciekaw jak to bedzie dzialac.

Rozchodzi mi sie o to, ze wersje z AfterStepa i standalone sa nieco
rozbierzne. ktos sie tym juz zajmowal moze?? Warto sie wogole zajmowac
wersja standalone (mam na mysli paczkowanie tego) czy lepiej wyluskac z
AfterStep?

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl