Uaktualnione 4 spece

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 1 Sty 2005, 20:00:20 CET

Mateusz Murawski <matowy w tlen.pl> [01-01-2005 19:01]:
> Hmm a jaki jest sens takiego dzialania, bo nie bardzo rozumiem.

Sens testowania na etapie budowania?  Pomaga wykryć błędy.
Sens dodawania BR?  No, bez nich nie przejdą testy.
Sens %if/%endif?  Zależności często są spore, możliwość wyłączenia ich
przez --without tests bywa przydatna (np. przy bootstrapie).

> Perl laczy je w trakcie test razem?

Nie rozumiem pytania.  W każdym razie perl niczego nie łączy.

> Dlaczego nie ma tych zaleznosci w Requires?

Są generowane automatycznie przy użyciu /usr/lib/rpm/perl.req (tylko dla
speców zawierających %include /usr/lib/rpm/macros.perl).

> Nic mi o tym nie wiadomo. Nie dostalem maila w tej sprawie.

Idiotyczna sytuacja.  Gotar, inni: *nie pytajcie* o poparcie wniosku
o rw dla osób, które nie zadeklarowały chęci posiadania go.

--->--