Uaktualnione 4 spece

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 1 Sty 2005, 20:25:38 CET

On Sat, Jan 01, 2005 at 08:00:20PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:

> Idiotyczna sytuacja.  Gotar, inni: *nie pytajcie* o poparcie wniosku
> o rw dla osób, które nie zadeklarowały chęci posiadania go.

To nie tak. Gdzieś tam w cvs.html jest napisane, że po podesłaniu paru
patchy delikwent zostanie ,,poproszony'' o skrót. Dziwne więc byłoby
wymagać, by coś najpierw deklarował. Za to wskazane jest Cc:
ostatniego poparcia do cvsadmin@ i zainteresowanego (najlepiej, żeby
było widać z treści o kogo i o co chodzi :-).

--
: Michal Moskal :: http://nemerle.org/~malekith/ :: GCS !tv h e>+++ b++
: No, I will *not* fix your computer............ :: UL++++$ C++ E--- a?