Builder AMD64

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 2 Sty 2005, 22:32:51 CET

On Sun, Jan 02, 2005 at 10:20:19PM +0100, Marcin Doliński wrote:

>       ^^^
>      ^^^^
> yyy.... a to skąd ?

Pythony to zombiki (któryś z elementów automatyki robi dzieci, a potem
je olewa), a sendmaile to trudno powiedzieć... w każdym razie na pewno
odpalane z automatyki (nic innego uida buildera nie rusza).

> Ile jest tego limitu?

4096

Raczej w normalnych warunkach (przy działającej automatyce) nie powinno
być potrzebne więcej.

Pozdrowienia,
	Jacek