SPECS: klamav.spec (NEW) - initial spec

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 2 Sty 2005, 23:06:57 CET

Dnia Sun, 2 Jan 2005 22:57:51 +0100 (CET) w e-mailu od Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org> przeczytano:

> A jaki sens ma paczkowanie tego pod linuksem?

Ale o co chodzi? Co ma klamav wspólnego z Windows? IMHO nic, chodzi pod
KDE, integruje się z KMail i Evolution i jest przeznaczony dla Linuksa.
IMHO paczkowanie tego ma jak najbardziej sens...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban