SPECS: klamav.spec (NEW) - initial spec

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 3 Sty 2005, 12:00:31 CET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 09:10:11 +0100 w e-mailu od Michal Kochanowicz
<michal w michal.waw.pl> przeczytano:

> Ile znasz wirusów pod Linuksa?

Osobiście z żadnym się jeszcze nie spotkałem, za to z przynajmniej 100
różnych pod dyskami z windowsem. Na zasobach samby też co chwilę
jakiegoś znajdę, a przecież w myśl definicji samba chodzi pod Linuksem
;>

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban