SPECS: klamav.spec (NEW) - initial spec

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 3 Sty 2005, 13:44:13 CET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 12:40:59 +0100 (CET) w e-mailu od Andrzej
Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> przeczytano:

> Lukasz [DeeJay1] Jernas wrote:
> [...]
>
> To jest akurat nietrafiony przyklad. MTA sluzy do komunikacji z
> dowolnym systemem, a samba glownie do komunikacji z Win*

Odpowiednie moduły kernela też służą do komunikacji z dowolnymi
systemami plików w tym z takimi podatnymi na wirusy. Zresztą mogę np.
podmontować sobie zasób z komputera z windows i nie muszę mieć
gwarancji, że jakiś wirus nie uszkodził plików przeznaczonych dla
Linuksa (co nie znaczy, że musi być to linuksowy wirus).
Przecież ktoś zrobił odpowiedni moduł dla jądra i wykorzystywany jest
przez kilka znanych mi skanerów antywirusowych, więc chyba komuś jest
przydatny? Ba - jak widać po klamuko nawet się rozwija, dlaczego nie ma
więc trafić do dystrybucji?

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban