SPECS: et.spec - removed translation of title

Wto, 4 Sty 2005, 00:59:14 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> Bo to nazwa własna, tak samo jak "mało miękkie okna dwadzieścia baniek
> profesjonalne".

Hmmm, mam wlasnie watpliwosci, czy (zwlaszcza w tym przypadku) jest to nazwa
wlasna. Ze jest to nazwa - nie kwestionuje.

Przyklad:
"Harry Potter" - to jak najbardziej nazwa wlasna, nieprzetlumaczalna.
"Harry Potter i komnata tajemnic" - IMO juz nie. Ta nazwa stanowi pewien opis.

Uwazam, ze jesli nazwa opisuje w jakis sposob tresc gry, nalezy ja tlumaczyc
(podajac w celach referencyjnych rowniez oryginalna). Ale moze rzeczywiscie
nalezaloby sie tu zwrocic do jezykoznawcow... Ma ktos jakiegos pod reka ?

  phone (48)(58) 347 14 61