ub vs usb-storage

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 4 Sty 2005, 01:47:41 CET

On Tuesday 04 of January 2005 00:07, Lukasz Glebicki wrote:

> Mi aparat na 2.6 jak działał fatalnie (30 KB/s) tak z ub działa
> identycznie. Dlatego zgrywam zdjęcia na 2.4 (160 KB/s). USB 2.0 (klucz)
> działało bardzo szybko na usb-storage. Na ub nie sprawdzałem.

Teraz pytanie za 100 pkt. (do wszystkich): po co jest ub (w szczególności w
PLDowym kernelu) skoro w 2 linijce jego pliku źródłowego jest napisane:
 * The low performance USB storage driver (ub).
(powinni jeszcze dodać, że unstable ale mniejsza z tym). Skoro jest high
performance (usb-storage) to go używajmy.

Tomek