uebimiau

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Wto, 4 Sty 2005, 13:26:25 CET

Hej,

Zabrałem się za uebimiau.
Zmieniłem speca tak, że teraz korzysta z Smarty z naszej paczki zamiast
archaicznej wersji "zintegrowanej" z oryginałem, poprawiłem też nieco polskie
tłumaczenie.

Ale jest taka akcja: nie działało mi ściąganie załączników - dostawałem
głupiego redirecta do nieistniejącej ścieżki. Pogrzebałem w kodzie i
znalazłem linijkę odpowiedzialną za taki stan rzeczy, zmieniłem, zrobiłem
patcha itd. Działa.
I tak mnie coś tknęło, żeby przejrzeć łatkę uebimiau-bugfixes.patch. I okazało
się, że to, co zmieniam, żeby załączniki działały to efekt "naprawy"
wspomnianym patchem. W oryginale było dokładnie tak, jak ja poprawiłem :)
Pytanie - czy mogę wykopać ten kod z łatki bugfixes? Paszczus, po co ta
zmiana? Nie wiem jak u innych, ale u mnie to psuje, a nie naprawia
funkcjonalność.
Jeśli nie ma żadnych "przeciw" - wywalam tą łatkę z bugfixes, no i kasuję moją
- bo niepotrzebna (no właśnie - mogę ją po prostu usunąć? czy coś skopię z
automatyką). Przejrzę też inne zmiany, ale to później, bo patch jest trochę
nieczytelny.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)