SPECS: kernel.spec - mount /boot (see -devel-en ml for more

Wto, 4 Sty 2005, 20:14:44 CET

Adam =?iso-8859-2?Q?Go=B3=EAbiowski?= wrote:

> ... o stałej nazwie. Co już się nam pewnie nie podoba.

Dlaczego? Niekoniecznie musi trafic do /tmp, moze gdzies w rejon
/var/lib/rpm/...

> Nie wiem na ile to jest wykonalne, ale gdyby dało się dopisać taką
> informację do bazy rpm, dodanie wirtualnego pakietu kernel-umount-boot.

Zapisy do bazy rmp-a sa wykonywane w okreslonych momentach, odnosnie
skryptow, i raczej bym tu nie mieszal.
Chyba, ze osobna baza do takich rzeczy.

> Ale to chyba nie jest możliwe, no i już jesteśmy w trakcie manipulowania
> zawartością bazy....

  phone (48)(58) 347 14 61