fortune-mod-pl-argante-20040901-2

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Śro, 5 Sty 2005, 00:12:14 CET

On Tue, 4 Jan 2005, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!

> Hmmm. Jakie wystapienia? Kiedy? Jak się bronić kiedy jakiś anonim powie
> że jesteś zwolennikiem Samoobrony? Roman, jesteś gejem więc przecież sam

<fribot> z cyber service
<fribot> o linuxie bedzie mowil
<fribot> facet mowi szybko
<fribot> szybciej niz mysli
<piposhi> aha, kolejny spec
<fribot> zrozumienie go to test na inteligencje
<piposhi> to dobrze
<piposhi> potrzebni sa fachowcy
<piposhi> cezar cichocki... za pol roku to bedzie mowic wszystko
<fribot> tia
<fribot> temu krajowi nic nie pomoze
%
<piposhi> he i gdzie cezar cichocki
<piposhi> nasz fachowiec

O to chodziło?

> najlepiej wiesz jak trudno jest odpierać nieuzasadnione ataki.

> To też.

No, ale wtedy niektóre pliki w ogóle byłyby do kasacji.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |