fortune-mod-pl-argante-20040901-2

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Śro, 5 Sty 2005, 00:18:10 CET

On Tue, 4 Jan 2005, Grzegorz Konopko wrote:

> 0.03zł
>
> W żadnych fortunkach (chyba, nie sprawdzałem wszystkich) anonimowe obrażanie
> kogoś tj: wymienianie nazwiska i imienia oprócz Billa G. i polityków (ktorym
> to niewiele zmienia) to chyba się nie pojawiało.
> To mozim zdaniem dobry, niepisany zwyczaj.

Zgadzam się, że obrażanie ludzi po nazwisku nie jest dopuszczalne.
Przypuszczam, że te fortunki powinny zniknąć, bo trudno uznać Cezarego
Cichockiego za osobę publicznie znaną, i może on nie chcieć, żeby akurat
jego nazwisko się w tych fortunkach pojawiało. Ale nie mówiłbym tu o
obrażaniu.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |