wykłada sie X11-driver-nvidia - dzisiejszy upgrade

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 5 Sty 2005, 05:21:59 CET

Dnia 27-12-2004, pon o godzinie 16:25 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 27 grudnia 2004 04:30, Michał Panasiewicz napisał:
> [...]
> Wynika z tego, że warning ****INVALID MEM ALLOCATION**** odnosi się nie do
> NVidii, ale do Virge-a, który masz w kompie (wogóle się do niego nie
> przyznałeś). Spróbuj odpalić X-y tylko na jednej z tych kart (zmieniając
> xorg.conf) i wtedy sprawdź, czy dalej się wiesza. I jeszcze jedno - z
> mojego doświadczenia z dualhead-em (miałem w pewnym momencie NVidię i
> S3Virge) wynika, że wskazane jest w takiej sytuacji ładować moduł nvidii do
> [...]

jeśli chodzi o ładowanie jednej karty to nadal stąją X-y podczas
ładowania jak na razie dałem vesa na nvidię i działa. moze z wyjętą
kartą S3 trzeba by spróbować ale na razie nie mam czasu się w to bawić

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl