TTF-microsoft-installer brak req

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Śro, 5 Sty 2005, 11:22:35 CET

Użytkownik Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Ale jedyna rola installera jest wlasnie przebudowanie.
> Dlatego -installer powinien miec to w R:.
> Trzeba bedzie dodac.

a to to działa ? bo w przypadku w32codecs ani razu nie udało mi sie
przeprowadzić tej operacji z sukcesem jeszcze.

BEZ SENSU są te pakiety na FTP bo przy upgrade wywalają juz zbudowane
pakiety a to sie nie wszystkim musi podobac.
Do tego nic nie ułatwiają trzeba miec kupe develi i wszystko gotowe do
budowania rpm'a a jak sie to ma to przewaznie takie coś nie jest już
potrzebne.

--
Marcin Krzyżanowski