kexec3 dla kernela z branch LINUX_2_6 oraz aktualizacja imq (kernel.spec, iptables.spec, linux-libc-headers.spec)

Robert Kryczało laro w post.pl
Śro, 5 Sty 2005, 15:01:56 CET

Witam,

Wojciech 'Sas' Cięciwa napisał:

> Dnia 03-01-2005, pon o godzinie 14:00 +0100, Robert Kryczało napisał(a):
> [...]
>>
> A zapewnisz intergralosc iptables/pom-ng ?
> Jesli tak to mieszaj, jak nie, to ytrzymaj sie z daleka od tego ..

W oryginalnym mailu byly patche (linki) do iptables/pom-ng (w stosunku
do obecnej wersji to tylko dodanie suportu do IMQ i ipp2p) oraz patche
do linux-libc-headers zeby mozna bylo skompilowac iptablesy ze
wsparciem do IMQ dla IPv6 i ipp2p. Wszystko sie ladnie skompilowalo,
zapaczkowalo i teraz to testuje. Rozumiem, ze o te zmiany ci chodzilo?

--
Pzdr
RK