fortune-mod-pl-argante-20040901-2

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 5 Sty 2005, 18:35:16 CET

Dnia środa 05 styczeń 2005 18:13, Cezar Cichocki napisał:
> VTAM!
>
> On Wed, Jan 05, 2005 at 10:30:00AM +0100, Pawel Boguszewski wrote:
> [...]
>
> Jassssne. A wtedy hiszpańska inkwizycyja zaczeła by się wydzierać, że
> CYBER Service cenzoruje PLD :->
NIKT się nie spodziewa hiszpańskiej inkwizycji! Naszą główną bronią jest
zaskoczenie... zaskoczenie i strach... Naszymi dwoma brońmi są zaskoczenie i
strach.... i bezwzględna skuteczność... Naszymi trzema brońmi są zaskoczenie,
strach i bezwzględna skuteczność... i prawie fanatyczne oddanie Papieżowi...
Naszymi czterema, nie... Wśród naszych... Wśród naszych broni są zaskoczenie,
strach, ... To może ja wróce później....

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871