[UPDATE] libkexif, digikam, digikamimageplugins

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 5 Sty 2005, 20:12:30 CET

It seems like on Wednesday 05 of January 2005 19:49, Bartosz Taudul typed:

> Patcha poprawiającego firefoxa na amd64 w cvs-ie jakoś nie widzę.

A Ty nie masz RW?
Pamiętaj, że to, co mówisz, równocześnie oczernia i Ciebie.

Z mojej strony cała ta sprawa wygląda tak, że jak widzę jakiegoś
patcha/diffa na coś, co mnie średnio interesuje (i zazwyczaj w rezultacie
niewiele o tym wiem) nie wrzucam tego do cvs-u, gdyż wolę nie popsuć czegoś
komuś ewentualnie.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php