eclipse.desktop

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 7 Sty 2005, 14:19:19 CET

On Fri, Jan 07, 2005 at 02:00:33PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> yeap, wiedzialem ze sie przyczepi ktos he kliknąłem zeby byla ikonka
> tylko... zastanawia mnie czy ta ikonka tkora jest w lib, i kilka innych
> rzeczy to one tam rzeczywiscie muszą być ? wolalem nie zmieniac bo nie
> jestem pewien.
Pytanie: plik się zmienia w zależności od arch ?
 nie -> do share
 tak -> do lib

ikona na pewno się nie zmienia, ma być w share

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org