poldek: problem z dluuuga lista pakietow

Sob, 8 Sty 2005, 17:14:51 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> head -n 1521 lista|xargs [opcje] poldek -Uv --force

To _moze_, ale nie _musi_ pomoc.
Przeciez pisalem, ze problem nie jest z dlugoscia linii poldka tylko rpm-a.

W ten sposob moge ograniczyc dlugosc listy pakietow przekazanej poldkowi
(ale nie rpm-owi; HINT: zaleznosci).

> odpowiednie opcje znajdziesz w manie.

Rzecz w tym, ze nie wiadomo a priori _jakie_ sa odpowiednie.
Rzecz w tym jak sprawic, by to bylo nie "xargs poldek ..." tylko
"xargs rpm ..." ;P

BTW: Przy -n 1500 poldek mi przeinstalowal podad 1800 pakietow; przy
     mniejszej liczbie zadanych %% narzutu moze byc wiekszy. Na builderze
     bylo ~2450 pakietow. le mam system, gdzie jest:

     # rpm -qa |wc -l
     9528

Pozdrawiam
  phone (48)(58) 347 14 61