ddclient

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 13:56:18 CET

Lukasz Glebicki wrote:

> ddclient-3.6.5-1
>
> To nie powinno pójść w takim razie na buildery?

AC nie jest jeszcze "stabline" ;-)
Też nią uaktualniłem system i dzięki temu odkryłem, że jest zepsuta -
twórca ddclienta zmienił umiejscowienie .conf - teraz ma własny katalog
w /etc. Jest to opisane w dokumentacji, ale dopiero od tej (3.6.5)
wersji, a zmienił w poprzedniej (3.6.4) czego wówczas w doc nie napisał!
Nie zmienia to faktu, że chłopaki podbili ver. i chyba nie sprawdzili,
że przy upgrade nie zadziała :-( Brakowało triggera, stąd Twój i mój
problem.

--
Andrzej Zawadzki