--upgrade-dist

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 9 Sty 2005, 18:35:46 CET

Hej
Robiłem poldek -n ac --upgrade-dist i było wszystko dobrze, ale z powodu
"zawrotnej" szybkości mojego gprs-u doczekałem się zmian na ftp. Teraz
mam błąd: python-numpy-23.6-1: nie znaleziono wymaganego
python(bytecode) = 2.4 i jeszcze kilka innych związanych z pythonem
Co ciekawe dotyczy to również pakietów, które wcześniej przechodziły
wybór pakietów bez problemu np.: błąd: openoffice-libs-1.1.3-3: nie
znaleziono wymaganego libpython2.4.so.1.0

Python 2.4 został w ready z jakiegoś ważnego powodu? Jeśli tak to
dlaczego inne pakiety z main go wymagają?
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."