Smaczki - BitTorrent i BitTornado

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 10 Sty 2005, 16:07:15 CET

On Mon, Jan 10, 2005 at 03:47:30PM +0100, Cezary Krzyżanowski wrote:

> A wyobraź sobie, że czytuję i nie zauważyłem tego trąbienia. Widzę

Nie pokaze Ci linka bo na archiwum jeszcze nie ma (bylo to dzis)

> zresztą, że ostatnio jak ktokolwiek doczepi się do Twojego
> ukochaniutkiego PLD panie RM, to zaraz odszczekujesz straszliwie. Tak

Czy czlowiek nie moze juz byc rozdrazniony? Robie co moge, zeby bylo
dobrze i naprawde mnie cholera bierze jak po raz nty ktos o to samo sie
czepia.

> czy siak jest to ciu na opak, wprowadzać najpierw oprogramowanie zgodne
> z pythonem2.4, a dopiero potem samego pythona, czy to jest typowa
> metodologia PLD ??

Metodologia jest ok, bo byl caly rebuild okolo pythonowych zanim to
wszystko poszlo do main, gdzies tylko sam python sie zapodzial.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org