Smaczki - BitTorrent i BitTornado

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 10 Sty 2005, 20:52:50 CET

Dnia Mon, 10 Jan 2005 20:47:31 +0100 (CET) w e-mailu od Roman
Werpachowski <rwerp w gazeta.pl> przeczytano:

> A nie można takich wiadomości wywieszać na WWW? "Pomiędzy 13.00 a
> 14.00 prosimy nie robić upgrejdów, bo python będzie rozgrzebany".

Równie dobrze można spokojnie zapytać a nie krzyczeć niepotrzebnie...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban