Prośba do RM

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 11 Sty 2005, 08:26:25 CET

On Tue, Jan 11, 2005 at 06:38:44AM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Proszę o cofnięcie WindowMakera-0.91 z main do test. Powód? Po upgrade z
> wersji 0.81 do 0.91, niektórym programom nie otwierają się okienka na
> ekranie (mozilla na przykład). Programy działają, ale nie rysują się na
> ekranie.

A sprawdziłęs na nowym userze ;-) ?
U mnie były jaja z przełączaniem okoenek przy pomocy alt + tab
ale useradd -m ddd, wmaker.inst i wszystko ok.

Rożnice są jakies w menu wmakera.

abram.
ps: ja chwilowo obniżyłem do 0.81, ponieważ nie chce mi się 30 kont
sprawdzac ;-)

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba