[SPAM] Re: błąd w w openoffice-1.1.3-3

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 11 Sty 2005, 15:11:52 CET

On Tue, Jan 11, 2005 at 01:05:12AM +0100, Paweł Żurowski wrote:
> pld-devel ;) taki fajny tim, pakiety sa sprawdzane na bierzaco i jesli
> nikt nic nie krzyczy, to znaczy, ze z paczka jest ok, a jak ktos
> opieprza RMa badz autora/ow ostatniego/ich komitu, to znaczy, ze paczka
> jeszcze sie nie nadaje ;)

łotewer.

sprawdziłem przed chwilą, maszynka na nowo zainstalowana.
openoffice-1.1.3-3 i błąd jak w 1 mailu.
OO z ftp.openoffice.org  nazwijmy ją wanilią 1.1.3 działa.

Więc pld specyfic babol.

abram
ps: dalej mówię że mam pole doświadczalne ;-) mogę testować OO i
mozilla-firefox i mozilla-thunderbird i inne pakiety, według potrzeb.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba