Poldek - polska język - trudna

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 20:12:53 CET

Dnia Tue, 11 Jan 2005 20:09:01 +0100 Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
pisze:

> Takie coś musiało by być robione raczej na poziomie rpm'a, bo
> jakiekolwiek ręczne dodanie, usunięcie pakietu samym rpm'em powodowało
> by rozjechanie bazy zależności poldka.

No wlasnie mowie, ze przydalaby sie taka funkcjonalnosc w poldku. Nie
wiem jak to dokladnie jest zrobione w Sorcerer ale tam cos takiego jest,
oidp.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl