Poldek - polska język - trudna

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 21:21:47 CET

Dnia Tue, 11 Jan 2005 21:02:37 +0100 Radosław Kintzi
<rakin w pop.e-wro.pl> pisze:

> Może takie podejście:
> 1. Funkcja oceniająca, czy pakiet zawiera coś, co o samo w sobie jest
> nieużyteczne. Funkcja nie musi być w 100% skuteczna, byle nie łapała
> niewłaściwych pakietów. Można by to dodać do poldka z dodatkowym
> poleceniem. Np. uninstall --oldlibs - choć nie muszą to być tylko
> biblioteki.

Wydaje mi sie ze najlepiej gdyby przy instalacji kazdego pakietu poldek
zapisywal sobie jakie dany pakiet doinstalowal pakiety i w momencie
odinstalowywania sprawdzil czy przypadkiem ktorys pakiet, ktory
pozostaje w systemie nie bedzie wymagal czegos tam do poprawnego
dzialania. Jak nie to sio automatycznie lub z zapytaniem.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl