Neostrada na SpeedTouch'u

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 12 Sty 2005, 10:51:09 CET

  Nie oczekuje odpowiedzie zeby sobie wsadzil ten modem bo nie bede tego
probowal, ale konczy mi sie cierpliwosc. Z Sagem'em nie ma zadnych
problemow, dziala jak burza, konfiguruje sie to pieknie. Nie mowiac juz
o super wparciu w rc-scripts (moze poza jednym malym bladem w obsludze
tegoz). Jednak wsparcie do SpeedTouch'a niby jest ale ...

1. Nie dziala
lub
1. Nie dziala tak oczywiscie jak w przypadku Sagem'a
lub
1. Ja ani pare osob z mogeo otoczenia nie potrafimy tego zrobic, a jest
to trywialne

2. TPSA nie chce wymieniac modemow jak juz sie ma.

Moze po kolei.

1. firmwareu nigdzie nie ma, znaczy tego mgmt.o trzeba sie naszukac.
2. zbudowalem sobie speedtouch-firmware.spec
3. zainstalowalem speedtouch i speedtouch-firmware.spec
4. nie bylo zalezonsci od linux-arm i ppp-plugin-atm  (dodalem)
5. nareszcie modem_run odzyl, ale sypal jakimis bledami (nie pamietam to
bylo dawno).
6. dostalem info (tato a Averne powiedzial ...) zeby nie ladowac modulu
speddtch tylko cdc-acm i ppp-synctty i wylaczyc PPPOA_KERNEL i odrazu mu
sie poleprzylo.
7. teraz mam tak:
pppoa3[]: pppoa3 version 1.2-beta3 started by root (uid 0)
pppoa3[]: Control thread ready
pppoa3[]: host  --> pppoa3 --> modem stream ready
pppoa3[]: modem --> pppoa3 --> host  stream ready
pppoa3[]: Read from usb Canceled
pppoa3[]: Write to usb Canceled
pppoa3[]: Exiting

i tak w kółko.