[Ac] gtk+2-2.6.1-1 z ready

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Śro, 12 Sty 2005, 20:58:42 CET

On Tuesday 11 of January 2005 20:14, Dariusz Laskowski wrote:
> Jeżeli to jest błąd, to informuję o nim. A jeżeli to nic takiego,
> bo po prostu akurat coś zmieniacie w Matriksie to:
>  - po pierwsze - serdecznie proszę o zignorowanie powyższego listu,
>  - po drugie - moglibyście zrobić, żeby już była wiosna?

A ja dodatkowo dodam, że po upgrade gtk+2 z 2.4.8-1 do 2.6.1-1 z ready, co
pociągnęło za sobą aktualizację glib2 przestał mi chodzić mplayer i wysypywał
się właśnie na glib2 (sigkill 11 oidp mplayer kompilowany przeze mnie z cvs
mplayerowego). Przekompilowanie mplayera nie pomogło. Po downgrade mplayer
działa poprawnie. Wina mplayera czy glib2? Jeszcze spróbuję z najnowszą
wersją z cvs.

PS. Dopisek jak wyżej :)
--
Piotr Wawrzyniak