malilman (było: Re: SPECS: bind.spec - why ghost? It's usefull and needed for log anal...)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 14 Sty 2005, 13:55:16 CET

On Fri, Jan 14, 2005 at 12:05:29PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> tak BTW - mailman w bardzo dziwnym miejscu trzyma logi... które nie są
> rotowane wcale...

mailman w ogóle jest spaczkowany bez sensu. Pakiet zupełnie olewa FHS
(większość plików wykonywalnych i niemodyfikowanych danych w /var/lib),
zastanawia mnie jakim cudem to trafiło do naszej dystrybucji... (co nie
przeszkadza mi tego używać, nie mam czasu poprawiać :-( )

Pozdrowienia,
	Jacek